Saturday, December 19, 2015

දිලු නංගි 5 කොටස.

දිලු නංගි 5 කොටස.


අද හවස කොල් එකක් ආවා නංගිගේන් අයියේ අපේ අමමායි තාත්තයි කැන්ඩි පුංචිලාගේ ගෙදර යනවා අද ගෙදර වැඩකාරී මමයි විතරයි දීලු තාම එකම ලමයා . මට අයියා කෙනේක් ඉන්නවා උ කොරියාවෙ Job එකකට ගිහින් මම මගේ බයික් එක GN 125H එකක් මම හවස ගෙදරට පචයක් කියලා පැන ගත්තා හවස 6.30 විතර මම නංගිගේ ගෙදර තාප්පෙට නැග්ගා හිමිට බැල්කනියට නැග්ගා නංගි මාව හිමිට එයාගේ කාබරයට මාව ගත්තා එයා කාමරය පිලිවෙලයි එයා කැම එකක් බෙදාගෙන ආවා එයා මට කැම කැවිවා ඇත්තටම එයායි මමයි ගොඩාක් ආදරන් හිටියා 8.30ට විතර ලයිටි නිවලා අපි නිදා ගත්තා මම නිදා ගත්තේ නැ නංගිගේ ගැටේ අත ඟාගා හිටියා මම එයාව කිස් කරා එයත් මාව කිස් කරා ඇදුමි ගලවලා අපි අතල් ගන්න පටන් ගත්තා මම එයාගේ පිත්තමට දිව දාලා ෆන් දුන්නා එයාත් මගේ පයිය උරලා අතල් ගත්තා මම එයාට හුකන්න පටන් ගත්තා නාංඟිට කැ ගැස්සේනවා මගේ එක ගොඩාක් ලොකුයි නංගිගේ සද්දෙට වැඩ කාරිට ඇහැරිලා පුංචි බෙබී මොකද අහනවා එයා හිනෙන් බය වෙලා කියලා ශේප් උනා අපි මූලු රෑම හිකුවා උදේ නැගිටිනකොට නංගි මට කිරි එකක ගෙනත් දුන්නා මම එක බිලා ආයිත් නංඟිට හුකන්න පටන් ගත්තා අපි සෙටි උනා හැම දාම Scl ඟිහින් හවස පාඑ පැක්ටියේ අපි හැමදාම සෙටි උනා මම ගොඩාක් කෙටිටූ උනා අපී අවුරුදු 18න් පැනලා ගියා.

No comments:

Post a Comment