Saturday, December 19, 2015

දිලූ නංගි 1 කොටස.

දිලූ නංගි 1 කොටස.




අපේ Clz එකට අලුතෙන් සෙටි උන කෙල්ලක් දීලු කෙල්ලගේ කද සුපිරී අපේ උන එකිට සැරටම ටොක් කරනවා එත් එකි එකෙක් දිහා බැලුවෙ නැ එදා Clz එකේ Intvl එක ඉවරවෙලා අපි පංතියට දූවගෙන අවා එ කොට එකි වැටුනා ඇදෙගෙන හිටපු ගවුම ඉස්සූනා රෝස පාට පැන්ටිය දෑකලා මට හොදටම නැග්ගා එ වෙලාවෙ මම එයාව නැගිටවනකොට එකිට මගේ මල්ලිව අත ගැවනා 

දිලු: අනේ Sry 

මම:කමක් නැ මචෝ

අපි පංතියට ගියා දිලු මගේ දිහා බලා ඉන්නවා මත් එකි දීහා බලාගෙන මම එකිට දීව දික් එකි වල් විදිහට හිනාහා උනා. මත් හෙන කැරීයා කියලා එකිට තෙරිලා Clz ඉවරවෙලා බස් එකට නැග්ගා අපි දෙනනම එකම බස් එකේ එකිට කොල්ලේක් ජැක් ගහන එකි මගෙ දිහා බලලා අඩනන වගේ මුන හදා ගත්තා මම අර කොල්ලට ගවට ගියා මචො ඉස්සරහට පලයන් මෙ මගේ GF කිවිවා උත් ශේප් උනා මම මගේ පොන් නමිබර් එක එකිට දෙන්න හදනකොට එකි ජැක තියාගත්තා අනේ මාර සැපයි දිලු බගේ මුන දිහා බලලා හිනාහා උනා මත් හිනාහා උනා මම බහින්ත තැන ලන වෙනකොට ජැක ඇතැරියා එයා කිවිවා අනේ යන්න එපා කියලා මම බැ පැටියො අමිමි විතරයි ගෙදර මම බහින්නම කියලා එයට මගේ පොන් නමිබර් එක ලියපු කොල කැල්ලක දිලා බස් එකෙන් බැස්සා මම.

No comments:

Post a Comment